19 kwietnia 2013

NJD Cosmetics Henna ciemny brąz

W końcu odważyłam się i pofarbowałam włosy henną. Mój wyjściowy kolor to czerń z odrostem o kolorze brązu. Kolor trochę się zmienił ale zauważyłam że włosy są sprężyste, lśniące i wydają się grubsze. Jestem zadowolona wyglądają zdrowo i wiem jedno nie wrócę już do farb chemicznych. Zdjęcia po niżej przedstawiają efekty przed i po farbowaniu.

1- Przed farbowaniem bez lampy błyskowej
2- Przed farbowaniem z lampą błyskową
3 i 4- Po farbowaniu z lampą błyskową
5- Po farbowaniu bez lampy błyskowej, światło pochmurnego dnia
6- Po farbowaniu bez lampy błyskowej, światło słoneczne

2 komentarze:

  1. Rewelacyjny efekt! Mam pytanie, jakiej wersji farby użyłaś? Tej w płynie czy w proszku?
    Panna Wilk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) Użyłam henny w proszku :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli dodajesz komentarz anonimowo podpisz się - umożliwi to sprawniejszą komunikację. Zajrzyj również na inne posty :)