17 marca 2013

Nail expert manicure - odżywka do paznokci miss sporty

Będąc ostatnio w drogerii szukając lakieru nude wpadła mi w dłoń ta odżywka. Skuszona jej mlecznym kolorem kupiłam ja za niecałe 6 zł. Jej zadaniem jest przyśpieszenie wzrostu paznokci poprzez odżywianie ich witaminą A, B5, C i E. Przyśpieszenia wzrostu paznokci jeszcze nie zauważyłam ale jestem z niej zadowolona ponieważ ładnie wyrównuje koloryt płytki paznokcia, nie odpryskuje (mam ją już tydzień na paznokciach) idealnie zastępuje bezbarwny lakier mając dodatkowo w swoim składzie witaminy. Używam jej jako bazy pod inne lakiery i osobno jako ochronny lakier. Dodatkowo nie ma tak nieprzyjemnego zapachu jak typowy lakier co mnie bardzo cieszy :) jestem w chwili obecnej z niej zadowolona. Ale i tak moim faworytem wśród odżywek jest nail tek, jednak trzeba pamiętać aby nie przesadzić w stosowaniu jej - ponieważ jest dość mocna bardzo utwardza paznokcie, przyśpiesza wzrost paznokci - jednak co za dużo to nie zdrowo - nadmierne stosowanie może doprowadzić do wysuszenia płytki i jej pękania. Dlatego moje paznokcie teraz mają wakacje od nail tek i odpoczywają. Jeśli chodzi o paznokcie mam na ich punkcie lekkiego fioła :) i przesadnie o nie dbam. Zakupiłam dodatkowo maść z  witaminą A, wsmarowuję ją codziennie w paznokcie i skórki aby optymalnie je odżywić. Nie ukrywam, że mam ochotę wypróbować kontrowersyjnej odżywki Eveline 8 w 1 ale to dopiero w późniejszym czasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli dodajesz komentarz anonimowo podpisz się - umożliwi to sprawniejszą komunikację. Zajrzyj również na inne posty :)