21 marca 2013

Lakier Golden Rose kolor czerwony


Moje paznokcie
Dziś postanowiłam napisać o ulubionych produktach do paznokci. Należą do nich: rodzina nail tek, odżywka miss sporty, lakiery w tym mój ukochany o czerwonym kolorze oraz pilniki, radełko, naklejki na paznokcie. Część tych produktó już recenzowałam - teraz czas na lakiery :) . Czerwony firmy Golden Rose taniutki za niecałe 3,50 zł. Jak dla mnie świetny - piękny kolor idealnie kryje płytkę, nie odpryskuje, a jego skład też zadowalający szczególnie dlatego iż nie ma w nim toluenu i formaldehydu.
Również świetnym produktem do zdobienia paznokci są naklejki, które są idealnym sposobem na ich ozdobę. Dzięki takim produktom teraz każda z nas może mieć pięknie wystylizowane pazurki :) nie musimy się martwić jeśli chcemy naklejki usunąć z paznokci wystarczy je zmyć zmywaczem do paznokci.




2 komentarze:

  1. Pazurki śliczne! I kolor jak do nich pasuje, ahh... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za komentarz i pozytywne słowa, cieszę się że blog się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli dodajesz komentarz anonimowo podpisz się - umożliwi to sprawniejszą komunikację. Zajrzyj również na inne posty :)