25 lutego 2013

Piękne paznokcie dzięki Nail Tek

Seria odżywek Nail Tek jest jedną z najlepszych jakie mi pomogły z moimi strasznie rozdwajającymi i łamliwymi się paznokciami. Przygodę z Nail Tek zaczęłam kupując w serwisie internetowym Nail Tek Xtra. Używałam jej aż do wyczerpania się buteleczki. Faktycznie paznokcie stały się mocniejsze i przestały się łamać i rozdwajać mimo iż moja płytka paznokciowa jest wyjątkowo cienka niż u innych pań które nie miały odczynienia z chorobami paznokci. Ja niestety we wczesnym dzieciństwie miałam mimo wyleczenia efektem ubocznym przebytej choroby jest cienka płytka paznokci ( szczerze nawet nie ma milimetra). Powracając do odżywki pomogła mi ona uporać się z paznokciami. Paznokcie są na tyle mocne że się nie łamią i nie rozdwajają mimo iż sięgają mi poza opuszki palców. Nigdy jeszcze nie miałam tak "długich" w moim przypadku paznokci :). Obecnie używam ale już bardzo sporadycznie serii Nail Tek II (Fundation - podkładowa, mleczna, w moim przypadku pogrubia płytkę dzięki czemu paznokcie są mocniejsze, niestety robią się w niej grudki jeśli szybko jej nie zużyjemy, Intensive therapy - nawierzchniowa, wygląda jak bezbarwny lakier do paznokci, utwardza paznokcie, zawiera proteiny). Wszystko ładnie i pięknie ale uważam że co za dużo to nie zdrowo - obecnie w sieci blogerki piszą o skutkach ubocznych formaldehydu w odżywkach i lakierach do paznokci. Niestety Nail Tek również posiada śladowe ilości formaldehydu więc przestrzegam (jeśli kondycja paznokcia się już poprawi na tyle że wygląda estetycznie i ładnie rośnie nie rozdwajając się i nie łamie się) aby zaprzestać częstego stosowania tych odżywek,ponieważ formaldehyd może ale nie musi uczulić paznokcie wynikiem czego może być onycholiza
W linku jest odwołanie do bloga jednej z dziewczyn, która właśnie nabawiła się tego choróbstwa i teraz z nim walczy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli dodajesz komentarz anonimowo podpisz się - umożliwi to sprawniejszą komunikację. Zajrzyj również na inne posty :)